Min personal är fantastisk!

Xhemile Bajrami kom till Sverige 2007 och började jobba som servicemedarbetare på Forenede Service. Karriären tog snabbt fart och Xhemile blev först gruppledare och arbetar nu som serviceledare. Ni minns kanske teamet i förra inlägget som älskar sitt jobb. Dessa fantastiska kvinnor har Xhemile som chef.

Vad innebär det att arbeta som serviceledare på Forenede Service?
Att arbeta som serviceledare innebär att verkligen lära känna kunder och arbeta med människor.
Arbetet är stort och varierat och det är det jag älskar med mitt jobb. Varje dag bjuder på nya utmaningar och nya problem att omvandla till möjligheter och lösningar.

”Nöjda servicemedarbetare nöjda kunder”

Vad är det bästa med ditt jobb?
Ingen dag är den andra lik. Min tjänst är mycket varierande, vilket jag älskar! Jag är nära min personal, de är fantastiska! För mig är det viktigt att vara nära till hands när de behöver mig. Det är härligt att få ha ett jobb där jag känner teamkänslan ända ut i fingerspetsarna och där jag får höra att kunderna kramar om min personal för att de sprider en så varm känsla och gör ett fint jobb!

Nöjda servicemedarbetare ger nöjda kunder. Jag har byggt upp en mycket fin relation med mina kunder vilket betyder mycket för mig. Nöjda servicemedarbetare och nöjda kunder har tillsammans gett mycket fina resultat!

Du har fått fint betyg av din personal, du verkar vara en omtyckt ledare?
Så roligt att höra! Min personal och jag är mycket nära, jag känner att vi är alla ett team som hjälps åt och gör allt för att kunden ska få den absolut bästa servicen.

Vi har fått höra att du gör allt med ett leende. Din personal tycker du är en bra ledare. Vad är en bra ledare för dig?
Jag berättar ofta för min personal hur viktigt deras arbete är och vad de gör för kunden varje dag. Mina anställda är klippor och har hjärtat på rätt ställe. De kommer med blommor och visar tillbaka sin uppskattning. Jag jobbar hårt för att få in en teamkänsla och det har lyckats!

Vad ger du för styrkor till kunden i din tjänst?
Min personal och den service de ger är det absolut viktigaste. Jag tillsammans med kunden följer upp servicearbetet i form av tester för att se så vi på Forenede Service levererar den service som kunden beställt.

Idag ska vi ut till en kund för att tillsammans göra en kvalitetskontroll. Vi går runt i kundens lokal och gör stickprov. Vi får reda på inom kort om vi klarat kontrollerna. Om det skulle krävas några åtgärder sker detta direkt samma dag på kvällen eller tidigt på morgonen dagen efter.

Vi på Forenede Service kan berätta att rapporterna från kvalitetskontrollen fick full pott! Xhemile med hennes team fick högsta betyg i både relation och utförande! Stort Grattis Xhemile med servicemedarbetare!